AMI Kappers

‘Koffie, Stoel, Schaar, Roddelblad én social media.. Hoe blijft Ami Kappers interessant én vooruitstrevend, uur in uur uit? ‘Zin in een beurt?’ Dat is geen bedrog, dat is creativiteit.

Lidiane Vedders, eigenaar AMI Kappers Lochem: Van sociale media had ik niet veel kaas gegeten, leek mij ook niet belangrijk. Tetske kwam zakelijk op mijn pad doordat ze haar eigen bedrijf startte voor advies in marketing, communicatie en social media. Vol goede moed ben ik aan dit avontuur begonnen, met Tetske aan het roer. In 2014 leuke spannende acties bedacht tijdens brainstormingsessies. Ik zag hoeveel reacties het opleverde via de social media. Ik ben razend enthousiast daardoor geworden. Het is een uitstekend idee om dit soort diensten te laten verrichten, met mijn eigen inbreng, door een professional als Tetske. Want Tetske Fikst ‘t! AMI Kappers en ik zijn blij met Tetske. Zij is onze gids op de social media.